Forum Klubów Motocyklowych

Forum o motocyklistach dla motocyklistów

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

  • Index
  •  » Po godzinach
  •  » Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

#1 2013-06-09 19:14:09

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

Elektryczne skutery, roweroskutery, hulajnogi, motocykle:
http://www.ekorowery.pl/
http://www.skuter-elektryczny.com.pl/ 
http://www.ekoskutery.pl/ 
http://www.acari.pl/skutery
http://www.zubreuropejski.pl/
http://elektroskutery.pl/
http://www.samochodyelektryczne.org/huler.htm
http://www.huler.eu/ 
http://www.skuterowo.com/
www.skutery-rowery.pl/
http://www.e-skuter.com/ 
http://www.amsil.com/
http://hulajnogi.istore.pl/pl/hulajnogi-elektryczne
http://www.nitrotek.pl/hulajnogi-skuter … jnogi.html
http://hulajki.pl/39-elektryczne
http://scooter.sisco.com.pl/
http://www.powerizer.pl/?p=productsList … lektryczne
http://www.latawki.pl/products/361/p/1636
http://moto.viphost.pl/files/hulajnoga_ … a_350.html
http://quady.sklep.pl/200-hulajnogi-elektryczne
http://www.rowerkowo.pl/sklep/hulajnogi … h-500.html
http://www.motofakty.pl/tag/elektryczny-motor/
http://gadzetomania.pl/2009/06/06/elekt … -za-grosze


Akumulator litowo-siarkowy
https://www.google.pl/search?q=Akumulat … =firefox-a

Akumulator Li-Air (litowo-powietrzny)
https://www.google.pl/search?q=Akumulat … =firefox-a


http://kopalniawiedzy.pl/SMC-samochod-e … rgii,13727 | 22 sierpnia 2011, 13:04
SMCs - REWOLUCJA NA RYNKU POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH?
Akumulator opracowany przez Nanotek Instruments ma wszelkie szanse stać się przełomowym urządzeniem na rynku pojazdów elektrycznych. Specjaliści zaprojektowali urządzenie przechowujące energie, która jest w stanie bardzo szybko uwięzić dużą liczbę jonów litu pomiędzy elektrodami, których działania wspomagają duże ilości grafenu. Naładowanie takiego akumulatora, który mógłby napędzać samochody elektryczne, może trwać mniej niż minutę. Urządzenie przyda się również np. do przechowywania energii ze źródeł odnawialnych.

Wynalazcy nazwali je „surface-mediate cells" (SMCs). Już w tej chwili, mimo, że materiały oraz konstrukcja urządzenia nie zostały zoptymalizowane, charakteryzuje się ono osiągami przewyższającymi zarówno konstrukcje litowo-jonowe jak i superkondensatory. Gęstość mocy urządzenia wynosi 100 kW/kg, jest zatem 100-krotnie większa od baterii litowo-jonowych i 10-krotnie przekracza możliwości superkondensatorów. Im większa zaś jest gęstość mocy, tym szybszy transfer energii, a co za tym idzie - tym krótsze czasy ładowania. Ponadto gęstość energii - czyli ilość energii, którą można przechowywać w danej objętości lub masie - sięga 160 Wh/kg. Jest więc porównywalna z gęstością baterii litowo-jonowych i 30 razy większa od gęstości konwencjonalnych superkondensatorów.
Jeśli porównamy SMC i baterie litowo-jonowe o tej samej wadze, to napędzany nimi samochód elektryczny będzie mógł przejechać mniej więcej taką samą trasę na pojedynczym ładowaniu. Nasze SMCs, podobnie jak współczesne urządzenia litowo-jonowe, mogą być jeszcze ulepszone pod względem gęstości energii. Jednak SMC mogą być ładowane w ciągu minut (prawdopodobnie w mniej niż minutę), a akumulatory litowo-jonowe wymagają godzin ładowania - mówi Bor Z. Jang, współzałożyciel Nanotek Instruments.

Nanotek i jego firma-córka, Angstron Materials, która współpracowała przy SMC, specjalizują się w badaniach nad nanometeriałami. Angston to największy na świecie producent płytek nanografenowych (NGP).

Jak widzimy, SMC łączą zalety baterii i superkondensatorów. Te pierwsze charakteryzują się większą gęstością energetyczną, te drugie - większą gęstością mocy. Nanotek i Angstron stworzyły nową architekturę urządzenia do przechowywania energii, która potencjalnie może zrewolucjonizować przemysł samochodowy.

Kluczem do sukcesu są anoda i katoda wyposażone w olbrzymie powierzchnie grafenowe. Podczas produkcji naukowcy umieścili na anodzie metaliczny lit (w postaci cząsteczek lub folii). W czasie pierwszego rozładowania, dochodzi do jonizacji litu, w wyniku czego pojawia się znacznie większa liczba jonów niż w urządzeniach litowo-jonowych. W czasie pracy urządzenia jony migrują poprzez płynny elektrolit do katody. Z kolei podczas ładowania, olbrzymia liczba jonów litu szybko przechodzi od katody do anody. Dzięki wielkiej powierzchni obu elektrod możliwe jest szybkie przesyłanie dużych ilości jonów. Dzięki temu, że jony litu przemieszczają się pomiędzy porowatymi powierzchniami elektrod udało się wyeliminować czasochłonny proces interkalacji.

Naukowcy prowadzili badania z różnymi rodzajami grafenu i mówią, że konieczne są dalsze eksperymenty. Chcą teraz przede wszystkim skupić się na zwiększeniu żywotności swojego urządzenia. Dotychczasowe badania wykazały, że może ono zachować 95% pojemności po 1000 cykli ładowania/rozładowania, a nawet po 2000 cykli nie zauważono, by dochodziło do powstawania zmniejszających pojemność akumulatorów kryształów dendrytycznych.

Nie widzimy żadnych poważniejszych przeszkód, które mogłyby uniemożliwić komercjalizację technologii SMC. Chociaż grafen jest obecnie drogi, to Angstron Materials pracuje nad technologiami umożliwiającymi jego produkcję na skalę przemysłową. Przewidujemy, że w ciągu najbliższych 1-3 lat jego cena dramatycznie spadnie - mówi Jang.
Autor: Mariusz Błońsk
http://phys.org/ 


http://www.chip.pl/news/wydarzenia/nauk … o-jonowe-1 | 17.01.2013
Akumulatory litowo-jonowe będą trwalsze i bezpieczniejsze.
NADCHODZI REWOLUCJA: ELASTYCZNE BATERIE LI-ION!
Naukowcy z Korei Południowej zbudowali pierwsze na świecie, elastyczne baterie litowo-jonowe z płynnym, polimerowym elektrolitem.

Naukowcy z Korei Południowej zbudowali pierwsze na świecie, elastyczne baterie litowo-jonowe z płynnym, polimerowym elektrolitem.

Badacze nałożyli na całej powierzchni baterii specjalny nanomateriał, który tworzy płynny elektrolit polimerowy (który nie jest cieczą), zamiast stosowanych dzisiaj rozpuszczonych soli litowych (w bateriach Li-ion) lub stałego elektrolitu polimerowego (w bateriach litowo-polimerowych).

Dzięki zastosowaniu trwałych, ale elastycznych materiałów, zamiast cieczy, nowe baterie mogą uzyskać znacznie wyższą stabilność, niż obecne ogniwa. Ponadto będą znacznie mniej narażone na przegrzanie lub zapalanie się.


http://www.memorizer.pl/news/super-akum … !,195.html
Kluczem do tej technologii jest pokruszenie metali w stanie stałym znajdujących się w dotychczasowych akumulatorach, do cząsteczek o nano-rozmiarach i zawieszenie ich w cieczy. Takie akumulatory, znane jako „pół-stałe pływające ogniwa”, przechowują swoją moc w czarnej zawiesinie, która przypomina olej samochodowy, a nazwana została „Cambridge Crude”. Ponieważ akumulator jest w stanie ciekłym, możliwe, że uda się wykorzystać tę technologię do „nalewania energii” w elektrycznych samochodach, tak jak na normalnej stacji paliw.

Jednak owe „pół-stałe” mogą pomieścić dwa razy tyle energii, co przeciętne litowo-jonowe, co oznacza także, że możliwe będzie wyprodukowanie lżejszych aut, lub o większej mocy.

Nowoczesne akumulatory mogą być także tańsze w produkcji niż popularne. Podsumowując, odkrycie to stanowi tanie rozwiązanie dotyczące produkowania nośników energii, dzięki któremu ta ze źródeł odnawialnych byłaby znacznie tańsza, a elektryczne samochody stałyby się prawdziwą konkurencją dla normalnych aut.
Źródło: grist.org
Katarzyna Sokół


http://www.tabletowo.pl/2013/02/15/wkro … mulatorow/ | 15.02.2013
WKRÓTCE CZEKA NAS REWOLUCJA W DZIEDZINIE AKUMULATORÓW?
Rewolucja na rynku akumulatorów, dzięki naukowcom z USC, University of Southern California.

Naukowcy wpadli na pomysł wykorzystania krzemowych, elastycznych nanodrutów w anodach akumulatorów litowo-jonowych. Takie rozwiązanie pozwoli na szybsze ładowanie urządzeń elektronicznych, zwiększenie pojemności akumulatorów i żywotności ich ogniw. Jak bardzo? Może się udać osiągnąć trzykrotnie większą pojemność akumulatora, ponowne naładowanie w ciągu 10 minut i ponad 2000 cykli ładowania. Can’t wait!

http://www.engadget.com/2013/02/13/usc- … he-energy/


http://www.benchmark.pl/aktualnosci/aku … wanie.html | 2013-02-16
AKUMULATORY O OGROMNEJ POJEMNOŚCI I WYDAJNOŚCI DZIĘKI SFERYCZNYM KRZEMOWYM NANOCZĄSTKOM
Pracownicy Uniwersytetu Południowej Kalifornii opracowali nowy typ baterii litowo-jonowej.
Jako element anody wykorzystano krzemowe nanocząstki o porowatej strukturze, takiej samej, jaką mają nanorurki. Dzięki ich zastosowaniu udało się trzykrotnie zwiększyć pojemność akumulatorów, w porównaniu z już istniejącymi, a zarazem zachować niską cenę. A to nie jedyne korzyści, jakie niesie zastosowanie nanotechnologii.
Czego byśmy jeszcze chcieli? Większej liczby cykli ładowanie-rozładowanie, które nie degradują jakości akumulatora, i bardzo szybkiego ładowania. Pracownicy USC twierdzą, że są w stanie spełnić te wymagania. Przynajmniej w pewnym zakresie, bo przecież idealna bateria to taka, która działa latami bez doładowywania. Nowa technologia pozwala docelowo zwiększyć standardową liczbę cykli ładowanie-rozładowanie do 2000, co ucieszy producentów urządzeń z akumulatorami wmontowanymi na stałe. A 10-minutowy czas ładowania w pełni rozładowanego akumulatora sprawi, że użytkownicy wybaczą nawet niezbyt wydajne akumulatory stosowane w niektórych urządzeniach.

Porowata struktura sferycznych nanocząstek jest kluczem do sukcesu.
Baterie, akumulatory wykorzystujące sferyczne nanocząstki jeszcze nie zalegają magazynów w oczekiwaniu na transport do sklepów, ale technologia jest bliska komercjalizacji. Zdaniem USC nastąpi to w ciągu najbliższych 2-3 lat.
Stworzenie działającego akumulatora litowo-jonowego z krzemową anodą to zdaniem badaczy zwieńczenie wieloletnich prób zastosowania tego materiału. Szansą było już zastosowanie nanorurek zamiast zwykłych płytek, ale nanorurki są trudne w masowej produkcji. Na szczęście można je zastąpić sferycznymi nanocząstkami, które są łatwiejsze w wytwarzaniu. Wytrawiono w nich pory, które nadały im podobne własności jak w przypadku nanorurek. W przyszłości planowane jest zastąpienie również materiału katody efektywniejszym.
Źródło: USC, http://www.thenanoresearch.com (schemat)


Nowe elektrody zwiększą pojemność superkondensatorów
http://www.elektroonline.pl/news/4561,N … densatorow | 12 październik 2011


http://automatykab2b.pl/katalog-produkt … iona-cykli | 2012.12.02
SUPERKONDENSATORY 12/24 VDC O ŻYWOTNOŚCI 1 MILIONA CYKLI
Firma Kold Ban International wprowadza do oferty nową generację superkondensatorów KAPower do rozruchu silników i innych zastosowań impulsowych wymagających oddania do obciążenia bardzo dużej mocy w krótkim czasie.


Stanowią one alternatywę dla standardowych akumulatorów kwasowych, w odróżnieniu od których nie wykazują pogorszenia parametrów elektrycznych w długim okresie użytkowania i dają możliwość rozruchu silnika bez względu na ilość pozostałego w ogniwie ładunku (w pełnym zakresie napięć od 4 do 14,5 V).

Występują w wersjach o napięciu 12 i 24 V oraz o gromadzonej energii 35, 70 i 120 kJ. Są konstruowane z wykorzystaniem elektrod niklowych i węglowych, nieprzewodzących separatorów i alkalicznego elektrolitu wypełniającego komory.

Do najważniejszych zalet tych modułów należy zaliczyć:
    czas pełnego ładowania wynoszący zaledwie 30 sekund,
    zdolność przechowywania ładunku przez okres 2 lat,
    żywotność 1 miliona cykli lub 15-20 lat,
    niewrażliwość na temperaturę otoczenia (normalna praca już od -50°C),
    znaczącą redukcję masy w porównaniu ze standardowymi akumulatorami,
    bezobsługową pracę,
    możliwość łączenia szeregowego i równoległego,
    zgodność z wymogami militarnymi.

Więcej na http://www.st.com


ARP S.A. będzie poszukiwać produktów rynkowych wykorzystujących grafen wytwarzany według polskiej technologii. Za wdrożenie wybranych zastosowań odpowiedzialna będzie powołana przez ARP S.A. spółka celowa Nanocarbon, której akt założycielski podpisany został 4 listopada 2011 r. Polska technologia wytwarzania grafenu jest jedną z wiodących w skali światowej. Konsorcjum zdolne do wytwarzania produktu na bazie grafenu lub innych nanostruktur węglowych ma szansę powstać już na przełomie 2012 i 2013 r.
http://www.arp.com.pl/wsparcie_innowacyjnosci.aspx


Superkondensatory, koła zamachowe
http://www.ozewortal.pl/files/prezentac … nsator.pdf


Badania in-situ kondensatorów elektrochemicznych nowej generacji
http://www.swiss.opi.org.pl/sighted/pro … generacji/ 


Elastyczne i przeźroczyste superkondensatory
http://evertiq.pl/news/9587 | 21.11.2012


„Wieczny” akumulator z regulacją napięcia wyjściowego
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2462506.html

Ostatnio edytowany przez Redaktor1966 (2013-06-11 18:53:03)

Offline

 

#2 2013-06-10 17:47:14

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

28.08.2013 r.
Do Komendy Stołecznej Policji w Warszawie

Kolejny raz, rok w tej sprawie…

W SPRAWIE NIEMAL PEŁNEJ SAMOWOLI M.IN. MOTOCYKLISTÓW/TERRORYZOWANIA PRZEZ NICH M.IN. MIESZKAŃCÓW WARSZAWY/BIERNOŚCI POLICJI…


www.o2.pl / www.sfora.pl | 18.08.2013 r.
Wielka obława na motocyklistów. Sypią się mandaty
Na 56 skontrolowanych przez policję w Poznaniu motocyklistów aż 30 zostało ukaranych mandatami. Niektórzy mają do zapłacenia nawet tysiąc złotych kary - donosi gloswielko­pol­ski.pl.

Józef Klimczewski, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu mówi, że jeden z zatrzymanych był pijany. Funkcjonariusze czterem motocyklistom zabrała dowody rejestracyjne, bo stan techniczny ich maszyn nie pozwalał na bezpieczną jazdę.
Jednak najwięcej mandatów zapłacili właściciele jednośladów, których przyłapano na zbyt szybkiej jeździe po ulicach miasta.
Niestety znów zauważamy modę na podginanie tablic rejestracyjnych i obcinanie tłumików - mówi szef poznańskiej drogówki i zapowiada kolejne kontrole motocyklistów.
Autor: AJ


Przeczytaj, zrozum i stań się świadomym, pozytywnym człowiekiem. [Aktualizacja 08.2014 r.]

Koreywo.com/Biblioteka/Main.htm : Analfabeta nie różni się niczym od tego, któremu nie chce się czytać!

Proszę się zastanowić: dzięki jakiej postawie otoczenia rozpowszechniają się szkodliwe, złe zachowania, postępowania, działania (np. alkoholizm, nikotynizm, narkomania zaczęły się od 1-dnej osoby, a obecnie trują się miliardy osób)...!

Państwo swojego zachowania, postępowania nie wymyślili (tak samo, jak np. nikotynizmu, alkoholizmu, narkomanii, religijnego obłędu, politycznej wiary), tylko wynika ono z wystawiania się na takie zachowanie, postępowanie innych, którzy wystawiali się na takie zachowanie, postępowanie jeszcze innych..., a teraz demoralizują, wypaczają; uczą państwo następnych – ma mse efekt negatywnych lawin (bo to prowokuje także do innych negatywnych zachowań, postępowań)...!

„Ale ja nie chcę niczego czytać!” A my nie chcemy mieć powodów do pisania, drukowania, przekazywania uświadamiająco-obronnych pism! Więc proszę nam nie szkodzić/nie stwarzać powodów do obrony!
„Ale to mnie nie obchodzi, że komuś szkodzę!” A nas nie obchodzi, że ciebie to nie obchodzi (i kto ma rację...)!

Jest, jak zwykle, odwrotnie: zaistniała sytuacja nie wynika z tego, że to ja czegoś nie rozumiem, stwarzam problemy, tylko P. nie rozumie, stwarza problemy.

Co by P. czuli, gdyby musieli takie rzeczy wyjaśniać 10 razy... A 100 razy...! A 1 000 razy...!! Ja wyjaśniałem jeszcze więcej razy...!!!

To, że P. czegoś nie odczuwa (albo nie zdaje sobie z tego sprawy, bądź jest to P. obojętne), nie rozumie, nie oznacza, że inni także tego nie odczuwają (bądź jest im to obojętne), nie rozumieją!

I ty, i my, aby żyć, być fizycznie, psychicznie zdrowym, w tym normalnym, zadowolonym z życia potrzebujemy m.in. bezpiecznie, bez stresów korzystać z dróg, ciszy w msh nauki, pracy, leczenia, wypoczynku, rekreacji, w domach, spokoju w życiu!
Takie - nikomu nie tylko do niczego sensownego niepotrzebne, za to dla Wszystkich, w tym także dla tak postępujących b, szkodliwe - postępowanie wymyślili psychopaci i debile, których naśladują kolejni psychopaci i debile, itd...! Nikt nie tylko nie umrze i nie zachoruje, jeśli tego nie będzie czynił, za to w przypadku takiego postępowania będą m.in. głuchnąć, chorować, umierać, ginąć Wszyscy, w tym tak postępujący...!
DO POJAZDOWYCH DECYBELO-IMBECYLI/SADYSTÓW, TERRORYSTÓW, RABUSIÓW/MARNOTRAWCÓW ROPY I SPALINOWYCH TRUCICIELI – ZABÓJCÓW/PSYCHOPATÓW, DEBILI!!
Czy to jest tor wyścigowy, czy ulica w mieście...! Czy jesteś tutaj u siebie, sam, czy w otoczeniu tysięcy ludzi, w wspólnej przestrzeni publicznej (np. opłaciłeś i wybudowałeś w jakimś odludnym msu drogi, po których jeździsz z ryczącym silnikiem) zdebilały skurwysynie!!
Po co/dlaczego opracowuje i stosuje się coraz skuteczniejsze tłumiki dźwięku w pojazdach, ekrany przy drogach, okna w budynkach...
Więc ludzie chcą słuchać powodowanych przez ciebie Halasów, czy wręcz przeciwnie arcydebilu!!
Bierzesz, dajesz pozytywny przykład, postępujesz mądrze, robisz coś dobrego, czy wręcz odwrotnie, ty ciężki, anormalny, antyludzki, w tym aspołeczny popierdoleńcu, psycholu!!
Macie na celu i osiągacie pozytywne czy negatywne cele...!!! Co jest normalne, prawidłowe, najważniejsze; jaka jest hierarchia ważności i na tej podstawie wartości: wasze anormalne, naśladowane potrzeby; wasza bezmyślność, sobie i nam szkodzenie, czy nasze zdrowie, życie, wartości społeczne...!!!


W imię czego i w związku z czym mamy: - wdychać waszą truciznę/macie nas truć, wy psychopatyczne skurwysyny/ki!! - mamy słuchać hałasów z waszych pojazdów/macie nas stresować, budzić, mamy mieć uszkadzany słuch, macie nas doprowadzać do chorób, śmierci, wy antyludzkie bestie!! - macie robić z nas, z powodu wypadków, kaleki, nas zabijać, wy zabójcy!! - z wami dyskutować, kłócić się; stresować, słuchać waszych debilizmów, w tym przedstawiania spraw na odwrót, wy anormalne patofile!! - opłacać wasze leczenie, dla was renty, wy zdegenerowane debile/ki!! - mamy zezwalać na tego uczenie/rozpowszechnianie, wy antyludzkie, w tym aspołeczne kreatury...!!

„Nim szybciej i głośniej jadę, tym mam większą rację i robię większe wrażenie!” [na debilach i debilkach...]
Według m.in. pojazdowych decybelo-imbecyli/hałasowych dręczycieli, terrorystów ludziom podoba się słuchanie setki tys. razy wycia, rumoru, ryku ich pojazdów, bo zapewne nie mają nic innego do roboty i innych potrzeb (np. nie potrzebują pracować, uczyć się, wypocząć, snu, w tym po pracy na drugą, trzecią zmianę, wyzdrowieć, mieć dobry słuch, nie być denerwowani, by nie bolała ich głowa, serce, być psychicznie, fizycznie zdrowi, mieć normalne, zdrowe, inteligentne dzieci (które już w łonie matki potrzebują ciszy i spokoju) itp...) i są pasjonatami hałasu i reprezentują podobny poziom, stan, rodzaj, typ psychiki, umysłu...

Inaczej traktujemy dźwięki nie do uniknięcia, a inaczej do uniknięcia, czynione specjalnie...

Jakie to zdrowe, fizycznie, intelektualnie rozwijające; korzystne, imponujące, mądre; świadczące o normalności, inteligencji, mądrości – spędzać życie na jeżdżeniu hałaśliwym pojazdem i z nadmierną prędkością (...)... Normalni, inteligentni, pożyteczni, wartościowi ludzie zwracają na siebie uwagę wartościowymi cechami, pozytywnymi przymiotami, konstruktywnymi działaniami, takim wkładem, biorą i dają pozytywny przykład!

O kumulowaniu się negatywnych czynników i wzajemnym potęgowaniu ich negatywnego działania.
Jeżeli np. jeden negatywny czynnik zwiększa prawdopodobieństwo zachorowania o 5%, a drugi tyle samo, to razem zwiększają je np. o 15%. A gdy wystąpią trzy łącznie, to ryzyko zachorowania (śmierci) zwiększa się do 30%.

Chodzi jeszcze o czynienie precedensu, branie-dawanie złego przykładu, demoralizowanie, wypaczanie, wynaturzanie (On hałasuje silnikiem o 10% głośniej, no to ja będę hałasować o 50% głośniej! - On hałasuje o 50% głośniej, no to ja będę hałasować o 100% głośniej! - On hałasuje o 100% głośniej, no to ja będę hałasować o 200% głośniej... On hałasuje w dzień, no to ja będę hałasować po godzinie 22-giej! On hałasuje po godzinie 22-giej, no to ja będę hałasować po godzinie 24-tej!! On hałasuje po godzinie 24-tej, no to ja będę hałasować po godzinie 02-giej w nocy! On przekracza dozwoloną prędkość o 50 km/h, no to ja będę przekraczać o 100 km/h... „Przecież ci debile na motorach też hałasują, no to ja będę robił codziennie dyskotekę na pół ulicy!... - On robi w mieszkaniu dyskotekę na pół ulicy, no to ja będę strzelać petardami pod blokiem!... - Oni hałasują, no to ja też będę...” - Oni szkodzą, niszczą, pogrążają, no to ja także będę tak postępować!!!). – Powstaje efekt negatywnej lawiny!

WSZYSCY PONOSIMY WSZYSTKIEGO SKUTKI!
Z tym, że jedni bezpośrednio i pośrednio, a drudzy tylko pośrednio, bo za wszystko m.in. płacimy, a m.in. za wandalizm w bezpośrednich opłatach za użytkowanie publicznego dobra, oraz za pośrednictwem podatków płaconych osobiście bądź/i przez innych, którym płacimy odpowiednio więcej za produkty, usługi, z których korzystamy. Kolejnym aspektem szkodzenia, niszczenia są skutki ekologiczno-zdrowotne wynikłe z dodatkowej produkcji. A dotyczy to wszystkich aspektów zachowań, postępowania, działań, w tym także usług, produkcji  – W tym łańcuchu powiązań biorą udział wszyscy mieszkańcy Ziemi!

Dlaczego nie wolno źle zachowywać się, postępować, działać: bo, odpowiednio, nie jest P. u siebie, sam/a, bo przyczynia się P. do skupiania, koncentrowania na tym, co P. robi (np. na wydawanych, powodowanych dźwiękach, hałasach, przekazie werbalnym, mimicznym, w tym wzrokowym, np. za sprawą napastowania wzrokiem, na P. nikotynowym, alkoholowym, narkotykowym, radiowym, telewizyjnym, proreligijnym, propartyjnym degeneractwie), na P. uwagi, co powoduje o tym myślenie, zajmowanie się tym, tego skutkami, zamiast innymi, ważnymi sprawami, co wywołuje synchronizowanie umysłów tego ofiar z debilami, psychopatami, osobnikami anormalnymi, chorymi, antyludzkimi, aspołecznymi, bo przymusza P. do ponoszenia negatywnych skutków swojego zachowania, postępowania, działań przez innych, bo czyni P. precedens, demoralizuje, wypacza, uczy tego innych, a więc przyczynia się do tego rozpowszechniania, bo prowokuje P. do obrony, scysji, dyskusji, kłótni, bijatyki, bo. powoduje P. interwencję policji, angażuje prokuratury, sądy, bo P. irytuje, stresuje, wnerwia, wkurwia, bo przyczynia się P. do uwrażliwienia; chorób; uszkodzeń genów; obniżenia potencjałów, bo przyczynia się P. do cierpień, nieszczęść, tragedii; bo powoduje P. problemy, szkody, straty; bo P. pogrąża!!!

CYTATY: „Co 5. dziecko w wieku szkolnym i co 3. dorosły Polak mają problemy ze słuchem”.
„Gdy oceniono poziom hałasu w pobliżu miejsc, gdzie mieszkają, okazało się, że szansa na atak serca u osób żyjących w hałasie jest o 40 procent większa niż u tych, którzy żyją w cichym otoczeniu
Za szkodliwy poziom uznano hałas powyżej 50 decybeli. Jest to relatywnie niewiele, bo przeciętna norma dla dużego natężenia ruchu w mieście wynosi 80 decybeli.
Wyniki badań opisano w najnowszym numerze dziennika naukowego Epidemiology.
Zagrożonych jest 25 proc. Europejczyków.
Jeśli żyjesz w pobliżu ruchliwej drogi, ryzyko podwyższonego ciśnienia wzrasta dramatycznie zależnie od natężenia hałasu.
Przy stałym dźwięku ponad 60 decybeli, o ponad 25 proc. Więcej niż 64 db to już 90 proc. większe ryzyko zachorowania - podaje BBC.
Naukowcy ze szwedzkiego Lund University twierdzą, że wysoki poziom hałasu powoduje stres oraz zaburzenia snu. Przypadłość ta jest bezpośrednią przyczyną chorób serca oraz zawałów.
Główne źródła prześladującego Europejczyków hałasu to ruch drogowy, kolejowy i lotniczy.”

Irracjonalne hałasy, dźwięki, treści przekazu, w tym powtarzactwo, odpowiednio, powodują myślenie, skupianie na nich, ich przyczynie, sytuacji, uwagi, irytują, wywołują złość, powodują stres, uwrażliwiają, przyczyniają się do urazów, uszkadzania psychiki, chorób, powodują m.in. nerwice, zaburzenia snu, pamięci, koncentracji, arytmię serca, stany zmęczenia, wyczerpania psychicznego, fizycznego, depresji; utrudniają koncentrację, zmniejszają efektywność działań, pogarszają wydajność pracy, przyczyniają się do marnowania czasu, ogłupiania, obniżania potencjału, wydatków, problemów, strat, powodują śmierć (bezpośrednio np. z powodu zawału serca, a pośrednio z powodu wywołanych, spowodowanych chorób, wypadków spowodowanych wyczerpaniem psychicznym, fizycznym)! A takie, w dodatku wszechstronne szkodliwe, postępowanie demoralizuje, wypacza, jest przyczyną naśladownictwa, tego rozpowszechniania! W takich warunkach b. trudne, a często niemożliwe jest powstawanie umysłów wybitnych, konstruktywnych inicjatyw (myślenie, życie toczy się wokół osobników destrukcyjnie aktywnych, problemów przez nich wywoływanych, prób tego odreagowywania, odpoczynku, leczenia).

Nieświadome szkodzenie ludziom, nie zdawanie sobie sprawy z skutków swojego postępowania, nierozumienie nawet elementarnych spraw jest objawem niedorozwoju umysłowego, debilstwa!
Świadome szkodzenie ludziom jest objawem psychopatii. Potrzeba powodowania, wydawania dźwięków, w tym powtarzactwo, jest objawem choroby psychicznej! Uważanie, że postępowanie chore, chorobotwórcze; szkodliwe, złe jest postępowaniem prawidłowym, normalnym, a przed tym obrona jest postępowaniem nienormalnym, złym, jest dowodem anormalności, a że to nie osoba szkodząca, tylko ofiara jest winna, czyli na odwrót, jest objawem obłąkania, czyli choroby umysłowej!

„FAKTY I MITY” nr 39, 04.102007 r.: PISOFRENIA PARANOIDALNA Na zaburzenia psychiczne cierpi w naszym kraju ok. 2,4 mln osób (1,5 mln dorosłych oraz 900 tys. dzieci i młodzieży, czyli w sumie dwukrotnie więcej niż w 1990 r.). Ze specjalistycznej opieki psychiatrycznej korzysta co 27 Polak (3,7 proc. populacji) (...). Dominika Nagel
[Dotyczy tych, którzy się do tego przyczyniają, oraz ich ofiar... – red.]

Klimatdlaziemi.pl : Bezpośredni koszt przejazdu jednego kilometra jest pokrywany w zaledwie 25 procentach przez użytkownika samochodu, resztę kosztów ponosi społeczeństwo.
[Np. koszty budowy dróg, utrzymywania policji, opłacania sądów, utrzymywania więzień z zawartością, koszty wypadków, w tym hospitalizacji, wypłacania chorobowego, rent, skutki katastrof ekologicznych, skażeń, zatruć, w postaci leczenia, utrzymywania na rencie, w tym upośledzonych, chorowitych dzieci, koszty leczenia, utrzymywania na rencie w związku z skutkami hałasów, itp., itd. – red.]

Wciągu kilkudziesięciu lat zostaną wyczerpane wszystkie złoża ropy. Jak będą żyć kolejne tysiące pokoleń bez tak ważnego dla przemysłu surowca!!

CYTATY: OGRANICZENIA EMISJI NIC NIE DAJĄ. PRZYRODA UMIERA Azot niszczy perły europejskiej przyrody. Ponad 60 proc. najbardziej cennych przyrodniczo obszarów Europy jest stale niszczonych przez zanieczyszczone powietrze - donosi BBC.
Kwaśne deszcze powodują także uszkodzenia drzew i innych roślin. Za przyczynę „śmierci lasów ” powszechnie uznane zostały zanieczyszczenia powietrza – a kwaśne deszcze za głównych winowajców.
Kwaśne deszcze spowodowały katastrofę ekologiczną w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych i północno-zachodnej Europie. Na przykład aż 16 tysięcy spośród 85 tysięcy wszystkich szwedzkich jezior jest obecnie zakwaszonych, a w 5 tysiącach całkowicie wyginęły ryby.
Tlenki azotu Tlenki azotu emitowane są do atmosfery, gdzie łączą się z parą wodną, po czym powracają na powierzchnię ziemi w postaci kwaśnych deszczy. Kwaśne deszcze niszczą rośliny, powodują zakwaszenie wód i gleby. Tlenki azotu są także prekursorami związków rakotwórczych. Przyczyniają się do powstawania smogu fotochemicznego. U człowieka obniżają odporność organizmu na infekcje bakteryjne, działają drażniąco na oczy i drogi oddechowe, powodują zaburzenia w oddychaniu, są przyczyną astmy.

O2.pl: Transport jest nadal głównym źródłem tak szkodliwych dla zdrowia i środowiska zanieczyszczeń, jak cząstki stałe, czyli mikroskopijne drobiny przenikające do płuc, podrażniające ich wnętrze i wywołujące zatrucia oraz astmę, czy też tlenki azotu zatruwające glebę, wywołujące kwaśne deszcze i wchodzące w skład miejskiego smogu. Cząstki stałe i tlenki azotu są emitowane głównie przez diesle. Z kolei silniki benzynowe w większym stopniu odpowiadają za emisję dwutlenku węgla.
Tygodnik „WPROST”: Ryzyko wystąpienia zawału serca u osób, które stały w korku jest ponad 3 razy większe niż u tych, którzy korki omijają. I to niezależnie od tego, czy osoby te podróżują samochodem, czy korzystają z roweru lub transportu miejskiego. Z przeprowadzonych badań wynika, że pyły wydostające się z rur wydechowych samochodów sprzyjają zawałom serca, nawet jeśli ich poziom w powietrzu mieści się w tzw. dopuszczalnych granicach. „Wystarczy, by stężenie mikrocząstek spalin przekroczyło 25 mg w metrze sześciennym, a do szpitali trafia o 91 proc. więcej ofiar zawału serca”. Pasażerowie samochodów wdychają więcej spalin niż przechodnie. Wewnątrz aut osobowych stężenie zanieczyszczeń jest o 10 proc. wyższe niż w autobusach i prawie trzykrotnie wyższe niż na ruchliwych arteriach. Toksyczne substancje wnikają nie tylko do śluzówki nosa i gardła, zwiększając ryzyko przeziębień i zapalenia zatok, ale też głęboko do płuc, powodując kłopoty z oddychaniem i sprzyjając chorobom układu krążenia. Według badań Światowej Organizacji Zdrowia, w Europie pyły samochodowe co roku są odpowiedzialne za 25 mln dodatkowych zachorowań na schorzenia górnych dróg oddechowych wśród dzieci.

2,7% PKB – czyli równowartość 3 mld. dolarów (Instytut Transportu Samochodowego szacuje je na 30 mld zł), to roczne koszty wypadków samochodowych w Polsce, których w 2003 r. było 50 tys!! Ginie w nich rocznie około 6 tys. osób, a 50 tys. zostaje rannych. Światowa Org. Zdrowia (WHO) oraz Bank Światowy podają, iż rocznie w wypadkach samochodowych ginie na świecie ponad 1,2 mln osób, a ok. 50 mln odnosi obrażenia!!

Prawie połowa spośród 1,2 mln ofiar śmiertelnych wypadków drogowych na świecie to motocykliści, rowerzyści i piesi - wynika z raportu WHO.

•     Łączne wydatki na utrzymanie dziecka po 20 latach wynoszą około pół miliona złotych - wyliczają eksperci z Centrum im. Adama Smitha
•     Śmierć jednej osoby kosztuje 1 mln euro - wynika z danych Komisji Europejskiej. To koszty leczenia, usuwanie skutków wypadków i podatki, których nie zapłaci osoba w wieku produkcyjnym - wyjaśnia Andrzej Maciejewski z GDDKiA. Jak pisze „Rzeczpospolita” do tego trzeba też doliczyć wydatki państwa związane z wypłacaniem rent oraz niezdolność do pracy rannych.

Czy zdajecie sobie też sprawę z swojego negatywnego wpływu, oprócz że na zdrowie psychiczne, fizyczne, w tym z powodu pobudek (tych, którzy pracowali na nocną zmianę (dzięki którym masz m.in. po czym jeździć, co jeść, gdzie się leczyć, uczyć, itp., itd.), dzieci, ludzi chorujących)..., również na intelekt: z skutków słuchania hałasów, nimi nękania, o tym ciągłego myślenia, skupiania na tym uwagi, zamiast o tylu innych, ważnych sprawach (bezpośrednio, pośrednio ze szkodą i dla was)...!

Więc dajcie ludziom spokojnie, normalnie, i w ogóle żyć, i sami zachowajcie zdrowie, życie!

A więc nie uszkadzaj tłumika (napraw go, jeśli go uszkodziłeś, bądź zainstaluj nowy) - po to pojazd został w niego wyposażony, by nie hałasować! Ustaw, jeśli jest podrasowany, na zwykłe obroty silnik - nie jesteś na torze wyścigowym, tylko wśród zwykłych użytkowników drogi, wśród uczących się, chorujących, odpoczywających, śpiących mieszkańców! Nie przyspieszaj gwałtownie i nie przekraczaj dozwolonej prędkości, bo powoduje to ryk silnika! Nie naśladuj i jednocześnie nie dawaj negatywnego przykładu, tylko bierz, dawaj pozytywny przykład!

PS1
Nagraj sobie ryk silnika i SAM GO SŁUCHAJ przez słuchawki (w tym podczas jazdy). Podłącz się do rury wydechowej i SAM SIĘ TRUJ, a następnie lecz ZA WŁASNE PIENIĄDZE.
Kup grę komputerową o motorach, samochodach i tam szalej.
Inne postępowanie jest aspołeczne; destrukcyjne; patologią, objawem psychopatii, egoizmu; skurwysyństwa. A tego nierozumienie objawem debilizmu.

PS2
BROŃMY SIĘ PRZED PSYCHOPATAMI, DEBILAMI; KANALIAMI; STRESAMI, CHOROBAMI!

Zabrania się używania instalacji lub urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast, terenach zabudowanych oraz na terenach przeznaczonych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. (Ustawa „Prawo ochrony środowiska” z 27 kwietnia 2001 r.) 

„Rozdział XIX PRZESTĘPSTWA PRZECIWKO ŻYCIU I ZDROWIU Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci: 1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy, zdolności płodzenia,
2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub długotrwałej choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej, całkowitej lub znacznej trwałej niezdolności do pracy w zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
(...) § 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 jest śmierć człowieka, sprawca podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12. (...) Art. 157. § 1. Kto powoduje naruszenie czynności narządu ciała lub rozstrój zdrowia, inny niż określony w art. 156 § 1, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. (...)
Art. 160. § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.”

Nie siedź bezczynnie w samochodzie, w domu, nie stój bezczynnie przy drodze, tylko broń siebie i innych, bo inaczej to się nigdy nie skończy!
Proszę spisywać numery rejestracyjne pojazdów używanych przez takich osobników i dokonywać zgłoszeń na policji (e-mailem). Pojazdy służące do robienia, w sposób świadomy czy nieświadomy, krzywdy, przyczyniające do strat, wydatków, popełniania przestępstwa (przekraczanie dozwolonej prędkości, przekraczanie norm odnośnie natężenia dźwięku, zakłócanie ciszy nocnej (co powoduje stres, uwrażliwienie na ten hałas, irytację, złość go słysząc, a więc dochodzi do uszkadzania psychiki, czyli pogarszania jakości życia, obniżania, w tym genetycznego potencjału, zawałów serca; przyczynia do problemów, strat)) muszą być osobnikom tak czyniącym odbierane, a w ich danych osobowych trzeba dokonywać odpowiedniego wpisu, np.: psychopata, debil! Proszę też wręczać im tą ulotkę, np. na skrzyżowaniach.
Policja, straż miejska powinna mieć do dyspozycji stacjonarne kamery zsynchronizowane z prędkościomierzem, kierunkowym decybelomierzem, oraz komputerem, by automatycznie zapisywać pojazdy przekraczające dopuszczalną prędkość, powodujące nadmierny hałas, i by automatycznie takie incydenty były wskazywane.

Obecnie decybelo-imbecyle (psychopaci, debile) codziennie terroryzują hałaśliwymi pojazdami miliony ludzi, w dzień i w nocy!!! I uczą (...) tego następnych!
PS
Wielu motocyklistów utrudnia też jazdę innym użytkownikom, i często współprzyczynia do niebezpiecznych sytuacji, m.in. koncentrując uwagę na sobie innych użytkowników drogi, w tym z powodu nadmiernej prędkości, slalomów, wybryków, z powodu hałasu, stresu.

Do tego dodajmy, że z powodu jazdy motorem dochodzi do: - przewiewania ciała jadących, co niesie po latach negatywne zdrowotne reperkusje, - uszkodzenia słuchu, - w wyniku sztywnej, nieruchomej (pochylonej) pozycji, dochodzi do uszkodzeń kręgosłupa

O2.pl | Środa [27.05.2009, 15:13] 4 źródła POLICJA ZABIERZE PIRATOM SAMOCHODY Nowe przepisy będą obowiązywać we Francji latem. Nowa ustawa da policjantom prawo do automatycznego konfiskowania pojazdów kierowców, którzy popełnią poważne wykroczenia drogowe. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy jeżdżą bez prawa jazdy, znacznie przekraczają dozwoloną prędkość lub zostaną po raz kolejny przyłapani na prowadzeniu pojazdu pod wpływem alkoholu lub narkotyków - pisze „Le Parisien”. Do tej pory takie uprawnienia posiadały jedynie sądy. | TM

PS
Ach, Wy Szanowne, Kochane Milusinki - spaliło się dla zabawy ropę, skaziło środowisko, powietrze, gleby, wody, potruło, poniszczyło przyrodę, potruło, przyczyniając się do chorób, wydatków, degeneracji ludzi, strat, pobudziło się, zdenerwowało, wkurwiło po raz kilkudziesięciotysięczny raz (tak, że wielu z tych pobudzanych - złych - ludzi, w tym rodziców pobudzanych, znerwicowanych z tego powodu dzieci zrównałoby bejsbolami Wasze, dobrze Wam i społeczeństwu służące, mądre mózgi z asfaltem), łącznie, w Polsce kilka mln ludzi, z tego cześć doprowadzając do chorób, zawałów, a więc przyczyniając się do kolejnych wydatków, strat? Jakie Wy figlarne, zabawne, rozkoszne jesteście. No to róbcie tak dalej - naśladujcie w swym Wielkim Dziele tych, którzy naśladowali jeszcze wcześniej tak postępujących. Miłej zabawy, dużo zdrowia, szczęścia/wszystkiego najlepszego Wy Dobrzy, Szlachetni, Wielcy, Mądrzy Polacy/Obywatele/Rodacy. I do usłyszenia - z utęsknieniem czekamy na Wasze dźwięki oraz spaliny! I do zobaczenia - nie możemy się doczekać ujrzenia nekrologów naszych bliskich, którzy posłuchali powodowanych przez Was dźwięków, powdychali wytwarzanych przez Wasze pojazdy spalin, spotkali Was rozpędzonych na swej ostatniej drodze!...

A na poważnie:
Broni, wspiera się działania, ludzi pozytywnych, a nie destrukcyjnych (inaczej ludzie będą się bać działać konstruktywnie, a będą zachęcani do destrukcji)!
Psychopata, debil nie przeczyta czegoś, co mu nie odpowiada. A jak przeczyta, to tego nie zrozumie. A jak zrozumie, to i tak się do tego nie zastosuje...
Jeśli ktoś łamie normy społeczne, unormowania prawne, w tym czyjeś prawa, szkodzi, niszczy, pogrąża, to sam nie może wymagać respektowania własnych praw/musi się liczyć z tego skutkami, konsekwencjami, a społeczeństwo/jego członkowie zobowiązani są do podejmowanie poza formalnych - skutecznych - działań obronnych, w tym w ramach obrony koniecznej z użyciem adekwatnej siły/przemocy! Również z tego powodu, że w znacznej części przypadków do psychopatów/ek, debili/ek inne, proludzkie, prospołeczne, w tym proumysłowe, propsychiczne, prozdrowotne, ekonomiczne, etyczne argumenty, przedstawiane nawet na dziesiątki sposobów, tysiące razy, latami nie docierają...! Do tego trzeba dodać jeszcze to, oprócz tego, że są one nieskuteczne, iż działania formalno-prawne są kosztowne. Oraz jeszcze to, że takie osobniki piorą mózgi swoim ofiarom, upierając się, że to oni mają prawo szkodzić, niszczyć, pogrążać, są normalni, postępują prawidłowo, a to ich ofiary nie mają żadnych praw, racji, a broniąc się, innych postępują nieprawidłowo, są nienormalni, źli...   A więc w takich przypadkach konieczne jest podjęcie takich środków, przedstawienie takiej argumentacji, które będą, w dodatku od razu, rozumiane i respektowane/umożliwią osiągnięcie pozytywnych efektów: np. ciężkie pobicie, do czego można wykorzystywać osiłków z więzień podczas patroli msc publicznych (tego koszty będą minimalne, a skala i skuteczność działań będzie duża). Bo bezkarność demoralizuje, wypacza, wynaturza, co przyczynia się do rozpowszechniania degeneracji, destrukcji/regresu społeczeństw, ludzkości...!!!
PS
Gdy po zamieszczeniu tych tekstów umieszczane są komentarze, to z wielu z nich można wyciągnąć wniosek, że nie piszą ich rozumni, odpowiedzialni, normalni ludzie, tylko jakieś bezrozumne, bezwzględne chimery, bestie, które tylko nauczyły się, w elementarnym zakresie, pisać i obsługiwać swój decybelo-pojazd... Bo wykazują nie tylko absolutny brak zdolności do rozumienia nawet elementarnych spraw, ale nie mają nawet do tego chęci, stąd i do normalnego koegzystowania w społeczeństwie, postępowania w sposób odpowiedzialny, a co dopiero do wnoszenia pozytywnego wkładu...!
Nawet małpy nauczone porozumiewania się za pomocą ruchów dłoni i palców wykazują wyższy poziom rozumności i odpowiedzialnością, w tym prospołecznymi cechami... Zresztą w świecie zwierząt jest ogrom podobnych przykładów...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Całość przygotował Piotr Kołodyńki - autor-redaktor: Wolnyswiat.pl, Pzepr.pl, Racjonalnyrzad.pl, Antyludzcy.pl, Jawnystatus.pl, Lcbw.pl



--------------------------------------
Warszawa, dnia 30.08.2013 r.

Ed 489/13
Is-13954/13762/13/DS       

Pan
Piotr Kołodyński
wolnyswiat.pl@wp.pl

W odpowiedzi na Pana korespondencję nadesłaną w dniu 28.08.2013 r.
na adres poczty elektronicznej ksp.winspekcji@policja.waw.pl. informuję, że została ona przesłana według właściwości do Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji ul. Waliców 15, 00-865 Warszawa.
                                                               
                                                            ZASTĘPCA NACZELNIKA
                    WYDZIAŁU KONTROLI
                    KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI

                    podinsp. Arkadiusz KUJAWA





24.05.2014 r.

Do Komendy Stołecznej Policji

Kolejny raz, rok w tej sprawie...


Dlaczego policja nie broni nas przed przestępcami na motorach, w samochodach, którzy łamią prawo?! Przecież na kilometr słychać, że mają podrasowane silniki, uszkodzone tłumiki/hałasują, w tym w nocy i przekraczają dozwoloną prędkość...! Trzeba łamiącego prawo zatrzymać, wezwać lawetę, wysłać pojazd do stacji diagnostycznej, gdzie stwierdzą przekraczanie normy emisji dźwięku, uszkodzenie tłumika. Następnie pojazd zawieźć na parking. Wszystko na koszt łamiącego prawo + mandat + punkty karne!


24.06.2014 r. [Aktualizacja: 03.07.2014 r.]

W odpowiedzi na P. pismo

Nie ma jednego kwadransa, by m.in. nasze miasto nie było terroryzowane przez jeżdżących „czołgami”, „samolotami odrzutowymi”, w tym także w godzinach 22.00-02.../nie jest lepiej, tylko dużo gorzej!
Kolejnym aspektem tego problemu jest to, że oprócz psychopatów, debili, takim jeżdżeniem, oraz ciągłym dodawaniem gazu, w tym stojąc przy światłach, w tym maksymalnie szybko i na pełną moc, a niektórzy używają jeszcze ryczący jazgotem muzycznym, radiowym głośnik – by jeszcze więcej, jak najwięcej hałasować, a także tam i z powrotem, a także wkoło (by jednocześnie zużyć jak najwięcej benzyny, jak najwięcej truć, zużyć jak najszybciej elementy hamulców, opony) zajmują się ludzie anormalni, chorzy psychicznie, odczuwający i realizujący potrzebę szkodzenia, niszczenia; pogrążania ludzi, co także powinno być podstawą do odebrania prawa jazdy, leczenia, izolacji od społeczeństwa!

Reasumując: dotychczas podejmowane działania są niewystarczające, mało skuteczne/jest coraz gorzej, co potwierdzą setki tysięcy mieszkańców Warszawy!

PS1
W ciągu swojego kilkunastoletniego pobytu w Warszawie, z tego przebywając niemal codziennie i większość dnia na terenie Warszawy, ani razu nie widziałem, by policja złapała właściciela ryczącego na kilometr pojazdu, pirata drogowego (a wystarczy w tym celu stanąć przy którymś skrzyżowaniu np. w centrum i poczekać kilkanaście minut)...

PS2
Gdy z kimkolwiek rozmawiam o tych osobnikach, to nic innego nie słyszę, tylko: „debile!, Tylko odstrzelić te popier... łby! Tylko przyp... bejsbolem w te anormalne łby!”, itp...

Ostatnio edytowany przez Redaktor1966 (2014-08-15 20:04:03)

Offline

 

#3 2013-06-10 19:20:38

aj aj

Gość

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

o jak ciężko! Idę się wyluzować na moim H-D

 

#4 2013-06-10 20:23:15

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

...

Ostatnio edytowany przez Redaktor1966 (2013-06-11 18:52:30)

Offline

 

#5 2013-06-10 21:14:31

benzyna we krwi

Gość

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

ale z ciebie baran. Idź te swoje ekologiczne bzdury głosić wśród debili którzy wam płacą za nie blokowanie kolejnych autostrad i obwodnic....

 

#6 2013-06-11 15:38:28

rychu

Użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

Redaktor1966 - chryhumchrychum ehrychyhum !!!Streściłem ,jakby komuś się nie chciało całości czytać.

Offline

 

#7 2014-08-05 22:13:15

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

http://www.poludnie.com.pl/index.php?id … &tx_ttnews[pS]=1295616425&tx_ttnews[pointer]=10&tx_ttnews[tt_news]=6181&tx_
ttnews[backPid]=5&cHash=3fca98451c
GŁOŚNY CICHY ZABÓJCA
   - Zacznijmy od definicji hałasu – mówi Anna Kossak, psycholog i terapeutka, prelegentka na szkoleniu „Wpływ hałasu na zdrowie i funkcjonowanie człowieka” zorganizowanego przez Koalicję „Ciszej, proszę!” w partnerstwie z UN Global Compact w ramach projektu „Niech nas usłyszą” (27 maja). – Moja ulubiona, którą najczęściej się posługuję, brzmi następująco: „ Hałas to nieprzyjemny i niepożądany dźwięk w danej chwili, który przeszkadza i drażni”. Nieco inna definicja mówi, że hałas to dźwięki o nadmiernym natężeniu (zbyt głośne) w danym miejscu i czasie, odbierane jako bezcelowe, następnie uciążliwe, przykre, dokuczliwe i szkodliwe.

   Trzeba koniecznie zaznaczyć już na samym wstępie, że postrzeganie wzrokiem i słuchem jest bardzo indywidualne. Te same dźwięki, które są przyjemne dla jednego człowieka, mogą być w tym samym czasie uciążliwością, hałasem nie do zniesienia czy nawet kakofonią dla innego. Coś, co jest przyjemne dla mnie, nie musi być przyjemne dla kogoś innego, może mu to wręcz przeszkadzać. Warto mieć zawsze i w każdych okolicznościach świadomość tego. Dźwięki mają swoją energię, a więc mają wibrację. Ta energia może być czasami zabójcza.
   Z niebezpieczeństwa hałasu dla ludzkiego zdrowia zdano sobie sprawę bardzo wcześnie. Hałas bywał stosowany jako tortura już 2000 lat temu w Chinach. Był zawsze oznaką dominacji, a w wierzeniach ludowych miał odstraszać złe moce. Dziś dla wielu ludzi sam w sobie stał się właśnie złą mocą. Procesy przed różnymi sądami dotyczące hałasu toczyły się już w średniowieczu. Nie jest to więc zjawisko nowe.
   Paradoksalnie najbardziej szkodliwe dla człowieka są dźwięki, których nie słyszymy – czyli ultradźwięki i infradźwięki, znajdujące się w tzw. paśmie przenoszenia będącym poza percepcją ludzkiego ucha. Człowiek słyszy przeciętnie w paśmie szerokości od 200 Hz (dźwięki niskie) do 15 000 Hz (dźwięki wysokie). Najbardziej przyjazne częstotliwości dźwięków dla ludzkiego ucha to 3000 Hz.
   Przyczyną hałasu mogą być dźwięki zarówno intensywne, jak i wszelkiego rodzaju dźwięki niepożądane wpływające na tzw. tło akustyczne oraz uciążliwe z powodu długotrwałości, jak np. odgłos pracujących maszyn czy ciągła muzyka.
   Reakcja na hałas w dużym stopniu zdeterminowana jest nastawieniem psychicznym. Na ochronę przed hałasem organizm ludzki zużywa ogromne ilości energii. Do hałasu nie można się przyzwyczaić, jeśli nawet nie odbieramy go świadomie, to zawsze przeżywamy go najgłębiej, a zamiast przyzwyczajenia najwyżej następuje adaptacja patologiczna. Bodźce akustyczne odbierane są przez ucho oraz dalej przez mózg także w czasie snu i mają negatywny wpływ na naszą psychikę. Hałas jest bardzo szkodliwy dla człowieka już w okresie prenatalnym, dlatego kobiety w ciąży powinny go koniecznie unikać. Tu trzeba dodać, że kobiety są bardziej odporne na hałas niż mężczyźni. Wiadomo już z całą pewnością, że u dzieci długotrwały hałas powoduje zaburzenia rozwoju umysłowego.
   Hałas osłabia cały układ odpornościowy człowieka, powoduje w organizmie zmiany wegetatywne, różne uszkodzenia organiczne i choroby, m.in. nadciśnienie tętnicze, zaburzenia pracy układu pokarmowego, wrzody żołądka, osłabienie i ubytek słuchu, a przede wszystkim wpływa na przyśpieszenie procesu starzenia. Hałas o natężeniu 120 dB powoduje niebezpieczeństwo mechanicznego uszkodzenia słuchu, a 130 dB to już granica bólu. Długotrwały hałas może doprowadzić człowieka do obłędu. Powoduje zmiany osobowości, nadmierną drażliwość, trudności z koncentracją, co często prowadzi do wypadków przy pracy (zwłaszcza w zawodach tzw. niebezpiecznych). Hałas wyzwala agresję. Może  prowadzić do różnych uzależnień od alkoholu, narkotyków czy leków, ale także do uzależnienia od samego hałasu, które powoduje, że nie umiemy już przebywać w ciszy, a więc nie potrafimy odpoczywać. Nieumiejętność odpoczynku i w konsekwencji chroniczne przemęczenie może prowadzić wprost do obłędu oraz do śmierci.
   Społeczne skutki oddziaływania hałasu i wibracji, to obniżenie jakości pracy i aktywności życiowej, zwiększenie liczby wypadków przy pracy oraz komunikacyjnych, obniżenie sprawności przyswajania wiedzy, uczenia się i zapamiętywania, wzrost liczby popełnianych błędów we wszystkich sferach życia, wzrost liczby agresywnych zachowań, powstawanie napięć w stosunkach międzyludzkich, obniżenie poczucia bezpieczeństwa, niezależności i ogólnego komfortu życia.
   Robert Koch (1843–1910), niemiecki uczony, lekarz i bakteriolog, powiedział (i niestety miał rację) w swoich jednak znacznie bardziej cichych czasach: „Nadejdzie dzień, gdy człowiek będzie musiał walczyć z bardzo niebezpiecznym wrogiem swego zdrowia – z hałasem – tak samo jak kiedyś walczył z cholerą i dżumą”.
Wysłuchał i zanotował Karol Olszewski

Offline

 

#8 2014-08-10 23:25:39

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

Bogaci debile za kierownicą, czyli jak skasować Ferrari, Porsche czy Bugatti
https://www.youtube.com/watch?v=1uTop4raAag

debil pożyczył motor suzuki gsx600f
https://www.youtube.com/watch?v=c1QNExOKEZM

Debil na motorze ;P
https://www.youtube.com/watch?v=P-DW6-cMvpo

Idiota na skuterze
https://www.youtube.com/watch?v=DbRt-Q0EaCk

Debil na motorze
https://www.youtube.com/watch?v=Wx-xpSzOgV4

Debil na motorze.3gp.flv
https://www.youtube.com/watch?v=nMMGfhjO7fw

Wypadki drastyczne na motorach motocrossach nieudane skoki połamane kości
https://www.youtube.com/watch?v=P0Jra9Dc33U

Tak sie konczy kozaczenie na motorze 300km/h
https://www.youtube.com/watch?v=ocoXt-zW3Sc

Potrójne salto śmierci na motorze
https://www.youtube.com/watch?v=JS0c0iwV6VI

Czołówka na motorach!!!
https://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

Śmiertelny wyścig motocykli
https://www.youtube.com/watch?v=YkHNrnBkpQE

Nagrana śmierć motocyklisty
https://www.youtube.com/watch?v=XN8F6SmkFvk

ŚMIERĆ TROJGA MOTOCYKLISTÓW
https://www.youtube.com/watch?v=uhn-_D74gqE

tragiczne wypadki...[*]
https://www.youtube.com/watch?v=q-xsh5o8UnE

Wypadki Motocyklistów ŚMIERTELNE
https://www.youtube.com/watch?v=-Iqr75kfNQg

Śmiertelne wypadki na motorach
https://www.youtube.com/watch?v=fZOleCtWD5E

Wypadki na Motorach / Motorbike crash
https://www.youtube.com/watch?v=MtuZ0_cHUDQ

Wypadki na Motocyklach
https://www.youtube.com/watch?v=113b-pj3xJg

Drastyczne wypadki na motorach.flv
https://www.youtube.com/watch?v=8rSUtujyMnM

niekończące się wypadki motocyklowe najdłuższa ponad godzina kompilacja wypadków ku przestrodze
https://www.youtube.com/watch?v=AADme5eoFOI

-------------------------------------------------------------------
Itp., itd., itd., itp. (jeszcze co najmniej kilkadziesiąt filmów, które i tak przedstawiają tylko ułamek wszystkich wypadków)... - Ciąg dalszy nastąpi, w tym staną się kalekami, zginą przez tych debili, anormalnych, chorych osobników, psychopatów także i inni ludzie (w tym także ich nierozważne dziewczyny)...  Naturalnie b. się cieszymy z tej niezbędnej naturalnej selekcji (oby jak najwięcej jej podległo/co do sztuki)!!! Chodzi jednak o to, by była selektywna, a więc dotyczyła tylko takich osobników, stąd najlepiej by było, gdyby umawiali się w odludnych msh na tzw. czołówki. Oczywiście, że szkoda motorów, ale i tak b. się to opłaca!

Ostatnio edytowany przez Redaktor1966 (2014-08-11 22:36:22)

Offline

 

#9 2014-09-04 22:06:58

Redaktor1966

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

03.09.2014 r.
Do Komendy Stołecznej Policji

W dniu dzisiejszym około godz. 20.20 skorzystałem z okazji, że byłem w pobliżu, gdy 3-ch bądź 4-ch decybelo-terrorystów zwalniało ryczącymi motocyklami przy skrzyżowaniu al. Jerozolimskich z al. JPII, w kierunku mostu na Wiśle i zacząłem spisywać numery ich motocykli. Na co jeden z nich spytał się mnie co robię, na co odpowiedziałem, że spisuję numery skurwysynów hałasujących na pół miasta! Na co zareagował zjechaniem na bok i zaczęła się szamotanina, chciał mi wyrwać kartkę i chyba by mnie pobił, ale uciekałem na jezdnię i straszyłem go setką świadków. Więc jeszcze mnie postraszył, że mi wyrwie jaja i chyba jeszcze że zajebie, jeśli spiszę te numery! A następnie odjechał na maksymalnym przyspieszeniu i jednocześnie ryku! A zatem przekroczył dopuszczalną prędkość i normę hałasu!
Może jest tego nagranie na kamerze ulicznej? Oto numery jego motocykla: WZ5434.
Dodać jeszcze mogę, że czuć w nim było silną agresję, silną potrzebę używania sobie kosztem innych i pragnienie bezkarności...!
Czy się boję? Oczywiście, ale jeszcze bardziej boję się skutków, konsekwencji dla milionów ludzi: milionów odsłuchanych hałasów ich pojazdów, w tym w msh naszego zamieszkania, pracy, nauki, na ulicach, w szpitalach, w wszystkich parkach i lasach, itp., itd.!!! Setek tysięcy przez nich powodowanych nocnych pobudek, tysięcy nieprzespanych nocy!!! Boję się skutków, konsekwencji ich jazdy z nadmierną prędkością!!!
W przeciwieństwie do nich bałbym się także uczynić taką krzywdę, jaką czynią oni choćby jeden raz jednej osobie, a oni czynią ją milinom miliony razy... Bo to są debile, psychopaci/kanalie/terroryści!!!
Dalej będę się i innych ludzi także i bezpośrednio bronił (tylko że na bezpośrednią tego formę mam b. mało czasu)!

Z poważaniem,
Piotr Kołodyński

PS1
motocyklista spowodował wypadek [około 171 000 wyników...!!!]
https://www.google.pl/search?q=motocykl … 8wfjvoD4BQ

PS2
Młody pojazdowy terrorysto!
Jeśli uważasz, że postępujesz prawidłowo, to dlaczego nie chcesz, by spisano numery twojego pojazdu... Dlaczego stosujesz jeszcze groźby, używasz przemocy fizycznej...
Jeśli nie potraficie wnosić pozytywnego wkładu,, dawać chociaż pozytywny przykład, to przynajmniej nie szkodźcie, nie dawajcie złego przykładu!

========================
Proszę nie przysyłać korespondencji na papierze, tylko w postaci elektronicznej umożliwiającej jej kopiowanie i wklejanie do plików, na fora.

Offline

 
  • Index
  •  » Po godzinach
  •  » Do pojazdowych decybelo-imbecyli i spalinowych trucicieli - zabójców!!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klubymotocyklowe.pun.pl internet koszarawa